Ogłoszenie - Znak sprawy : 08 / WOMP - ZCLiP / 14
Szczecin: Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz usługi wdrożeniowe środowiska bazodanowego na potrzeby WOMP-ZCLiP
Numer ogłoszenia: 344310 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4711407 lub 06, faks 91 4845967.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz usługi wdrożeniowe środowiska bazodanowego na potrzeby WOMP-ZCLiP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów (szt. 2) z oprogramowaniem serwerowym, tj.: Licencja Microsoft Windows Server Standard 2012 - 3 szt, Licencja Microsoft Windows Server CAL 2012 Device (na urządzenie) - 250 szt, Licencja Microsoft Windows Remote Desktop Services 2012 Device (na urządzenie) - 100 szt.; oprogramowanie bazodanowe, tj.:Licencja Oracle SEO, CPU, bezterminowa z roczną asystą techniczną - 2 szt; oraz usługi wdrożeniowe środowiska bazodanowego polegajace na instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych na serwerach (system na partycji 100GB) oraz przeniesienie baz danych posiadanych systemów - na potrzeby WOMP-ZCLiP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1A do specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.10.00-9, 48.62.00.00-0, 48.61.10.00-4, 72.26.50.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4 680,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset osiemdziesiąt złotych zero groszy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia we wdrażaniu środowiska bazodanowego w placówce medycznej z ilością minimum 100 stacji roboczych (minimum 1 wdrożenie), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunek, o którym mowa musi być w całości spełniony przez jednego z nich - nie dopuszcza się sumowania warunku).
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty - wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy - Pzp), - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do specyfikacji, Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik Nr 1 do specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wompszczecin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w jednostce organizacyjnej WOMP - ZCLiP mieszczącej się przy Al. 3 Maja 25/27 w Szczecinie - Dział Organizacyjny (parter, pok. 1111b lub pok. 1107).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33, w Sekretariacie Dyrektora WOMP - ZCLiP w Szczecinie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
1. SIWZ - Dostawa serwerów |
2. Załączniki |