Ogłoszenie - Znak sprawy : 06 / WOMP - ZCLiP / 14

Szczecin: Rozbudowa wraz z modernizacją budynku Przychodni WOMP-ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie

Numer ogłoszenia: 203692-2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4349123, faks 91 4845967.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://wompszczecin.bip.eur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa wraz z modernizacją budynku Przychodni WOMP-ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Rozbudowa wraz z modernizacją budynku Przychodni WOMP-ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie dot.: część 1 zamówienia - Nadbudowy o jedno piętro wraz z modernizacją budynku Przychodni WOMP-ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie, część 2 zamówienia - Termomodernizacji budynku Przychodni WOMP-ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie - Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: -nadbudowę o jedną kondygnację części usytuowanej od strony ulicy Bol. Krzywoustego -nadbudowę o jedną kondygnację części usytuowanej od strony ulicy Bolesława Śmiałego. -budowę nowego wejścia głównego do budynku, z wykorzystaniem elementów istniejącego wejścia, od strony ulicy Bolesława Śmiałego -rozbiórkę fragmentu nad klatką schodową przy narożniku budynku oraz jednokondynacyjnej nadbudowy nad IV kondygnacją od strony ul. Bolesława Śmiałego - przebudowę części od strony ul. Bolesława Krzywoustego - zmianę układu i funkcji niektórych pomieszczeń objętych opracowaniem z dostosowaniem ich do nowej funkcji - przebudowę pomieszczeń ze zmianą górnych warstw posadzek, wymianę okien i drzwi z częściowym wykuciem nowych otworów. zakłada się wymianę wszystkich instalacji z wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej. docieplenie ścian budynku metodą lekką-mokrą z płyt styropianowych samo gasnących, wykończonych cienkowarstwowym tynkiem barwionym w masie lub malowanym farbą silikatową. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określają: Część 1 zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa pn.: Przebudowa z nadbudową o jedną kondygnację budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki, usytuowanego od strony ulicy Bolesława Krzywoustego i ostatniego piętra części budynku, usytuowanego od strony ulicy Bolesława Śmiałego wykonanej przez Pracownię Projektowa ARKADA, z siedzibą przy ul. Bolesława Śmiałego 5/2, 70-350 Szczecin; W skład dokumentacji projektowej wchodzi: Projekt budowlano - wykonawczy - architektura wraz z opisem technicznym branży konstrukcyjnej, Projekt budowlano - wykonawczy - instalacji sanitarnych, Projekt budowlano - wykonawczy - wentylacji mechanicznej i chłodnictwa, Projekt budowlano - wykonawczy - instalacji elektrycznych, Projektowana charakterystyka energetyczna budynku, Informacja dotycząca planu zakresu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik do specyfikacji, w tym: branża budowlana architektura, konstrukcja - część od ul. Bolesława Śmiałego, branża budowlana architektura, konstrukcja - część od ul. Bolesława Krzywoustego, branża sanitarna instalacji wod.-kan. i c.o., branża sanitarna wentylacji mechanicznej i chłodnictwa, branża elektryczna w zakresie instalacji elektrycznych. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(zwana dalej STWiOR) - stanowiąca załącznik do specyfikacji - dalej zwana STWiOR, tj.: STWiOR - część ogólna, STWiOR - część budowlana, STWiOR - instalacje wentylacji, STWiOR - instalacje chłodnicze, STWiOR - wewnętrzne instalacje C.O., STWiOR - wewnętrzne instalacje wodociągowe i kanalizacyjne, STWiOR - instalacje elektryczne (w tym łączności i logiczna). 4) Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 9 do specyfikacji (wspólny dla części 1 i części 2 zamówienia); Część 2 zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa pn.: Projekt docieplenia i kolorystyki elewacji z wymianą części okien budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33 wykonana przez mgr inż. arch. Martę Heigel - Kleka upr nr 282Sz87; 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik do specyfikacji, w tym: branża sanitarna w zakresie instalacji c.o, branża budowlana 3) Audyt energetyczny; 4) Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 9 do specyfikacji (wspólny dla części 1 i części 2 zamówienia)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Pzp) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.50.00-7, 45.11.12.20-6, 45.11.10.00-8, 45.11.11.00-9, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.33.12.10-1, 45.33.12.30-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości:. w przypadku części 1 zamówienia - 134 252,65 zł (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt dwa tysiące 65/100), w przypadku części 2 zamówienia - 39 164,97 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy sto sześćdziesiąt cztery tysiące 97/100), łącznie 173 417,62 zł (słownie: sto siedemdziesiąt trzy tysiące czterysta siedemnaście złotych 62/100).

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 3 najważniejsze roboty budowlane wykonane w funkcjonujących/działających obiektach użyteczności publicznej podczas wykonywania robót budowlanych w tym: a) minimum 2 najważniejsze roboty budowlane polegające na kompletnej, wielobranżowej przebudowie wraz z rozbudową obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 1000 m2 powierzchni użytkowej polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (dot. części 1) o wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych); Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć roboty branży ogólnobudowlanej, roboty branży sanitarnej i roboty branży elektrycznej (trzy branże razem jako jedna robota budowlana) bez określania udziału poszczególnych rodzajów branż w całkowitej wartości pracy. oraz b) minimum 1 najważniejszą robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej o powierzchni elewacji min. 1000 m2, o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych); (W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunek, o którym mowa w punkcie a) musi być w całości spełniony przez jednego z nich - nie dopuszcza się sumowania warunku, natomiast w przypadku warunku, o którym mowa w punkcie b) dopuszcza sie sumowanie warunku. UWAGA: roboty wymienione w punktach a) oraz b) mogły być wykonane w jednym zamówieniu lub oddzielnych zamówieniach. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego( za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. (wzór wykazu najważniejszych robót budowlanych stanowi załącznik Nr 6 do specyfikacji) Ocena spełnienia warunku, o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do specyfikacji) oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować po jednej osobie na każde z wymienionych poniżej stanowisk: a) Kierownik budowy posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy w tym kierowanie robotami budowlanymi w co najmniej dwóch kompleksowych, wielobranżowych przebudowach wraz z rozbudową w działających podczas trwania robót obiektach użyteczności publicznej b) Kierownik robót bądź osoba posiadający bądź posiadająca uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego c) Kierownik robót bądź osoba posiadający bądź posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. (wzór wykazu osób stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji) Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w kilku specjalnościach. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę spełniają łącznie ww warunek. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do specyfikacji) oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego( za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Ocena spełnienia warunków, o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do specyfikacji) oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oferta cenowa zgodnie z punktem 4.2 SIWZ, odpowiednie pełnomocnictwa, o których mowa w punkcie 3.7.; 3.8.; 3.11 SIWZ, oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie terminu zakończenia przedmiotu umowy, zmianie skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia, zmianie polegającej na wprowadzeniu robót, które nie spowodują zmiany wynagrodzenia oraz zmianie osób sprawujących funkcje techniczne, ujętych w wykazie zawartym w ofercie Wykonawcy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub dokonanie przez Zamawiającego zmiany w technologii wykonania robót, 3) pojawi się rozbieżność pomiędzy dokumentacją określoną w §1 ust. 2 umowy, a stanem rzeczywistym skutkującym koniecznością wprowadzenia zmian lub zmian technologii wykonania robót przewidzianych w ofercie Wykonawcy, której nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem wykonywania prac, 4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; 5) brak dostępu do mediów na skutek awarii w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, proporcjonalnie o czas  trwania awarii, 6) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy dopuszczalna jest także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wydała zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany jest skorzystać z innych form zabezpieczenia, 7) udzielenia przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia uzupełniającego lub dodatkowego, którego wykonanie uniemożliwia zakończenie prac objętych umowa podstawową w terminie, 8) w wypadku gdyby faktycznemu wykonaniu ulegała mniejsza ilość prac od pierwotnie przewidzianych lub w mniejszym zakresie od pierwotnie przewidzianego w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych o niższej wartości niż przewidziane w dokumentacji wskazanej w § 1 ust. 2 umowy i ofercie cenowej wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca może żądać od Zamawiającego wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Na pisemny wniosek Wykonawcy, za pisemną zgodą Zamawiającego Załącznik Nr 1 i Załącznik Nr 2 do umowy może ulec zmianie. Zmiana Załącznika Nr 1 i Nr 2 do umowy wymaga aneksu do umowy. 6. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić, na wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) nieterminowego przekazania placu budowy dla etapu I, 2) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 3) wystąpią szczególne warunki atmosferyczne (odbiegające od normalnie panujących w tym regionie - udokumentowane), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią przewidzianą w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w STWiORB, tj. znacznego spadku temperatury powietrza poniżej 0oC, opadów deszczu lub śniegu, silnego porwistego wiatru, uniemożliwiających kontynuowanie prac związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoznaczne z czasem trwania ich wstrzymania. Na te okoliczność kierownik budowy sporządzi wpis do dziennika budowy, który potwierdzi Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, 4) wystąpią działania siły wyższej lub osób trzecich (np. klęski żywiołowe, huragany, powodzie, strajki generalne lub lokalne, okupacje budowy przez osoby inne niż Wykonawca i Podwykonawcy) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 5) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody mające znaczący wpływ na termin wykonania robót, spowodowane przez Zamawiającego lub innego wykonawcę działającego za zgodą Zamawiającego na terenie budowy, 6) konieczności uzyskania nieprzewidzianych decyzji lub uzgodnień, wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz lub przedłużający się termin uzyskania tych decyzji lub uzgodnień - bez winy Wykonawcy, 7) konieczności usunięcia braków lub wad w dokumentacji projektowej oraz wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wompszczecin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego mieszcząc się w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33 (pokój nr 307 budynek B).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33, w Sekretariacie Dyrektora WOMP - ZCLiP w Szczecinie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:
 
1. SIWZ -Rozbudowa wraz z modernizacją Bol. Śm.
2. zał. nr 1 do SIWZ -  Formularz oferty cenowej
- Wersja DOC
3. zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie art. 44 ust.Pzp
- Wersja DOC
4. zał. nr 3 do SIWZ - oświadczenie art.22 ust.1 pkt 1-4 ust. Pzp
- Wersja DOC
5. zał. nr 4 do SIWZ - oświadczenie-wykluczenie art.24 ust. Pzp
- Wersja DOC
6. zał. nr 5 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
- Wersja DOC
7. zał. nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych najważniejszych robot
- Wersja DOC
8. zał. nr 7 do SIWZ - wykaz osób
- Wersja DOC
9. zał. nr 8 do SIWZ - Wzór umowy część 1i 2 zamówienia
10. zał. nr 9 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
11. załącznik nr 2 do wzoru umowy-harmonogram dot. części 2 zam
12. załącznik nr 3 do wzoru umowy - WYCIĄG -Warunki Porozumienia Nr 1
13. załącznik nr 4 do wzoru umowy - Porozumienie Nr 2
14. Dokumentacja budowlano - techniczna  dot. Przebudowy z Nadbudową budynku.zip
15. Dokumentacja budowlano - techniczna dot. Termomodernizacji.zip

 

Wytworzył:
Małgorzata Bielecka
(2014-06-16)
Udostępnił:
Moskal Tomasz
(2014-06-16 17:35:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Rusinek Mirosław
(2014-07-04 07:59:47)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki